Halaman Lcu

Translate

Selasa, 17 Juli 2012

setan sumur

oleh buno bubun bubut alamat FB disini


Si Rudi pnya bini trknal bawel, tiap hri kerjanya ngomel, suatu siang Si Rudi berantem ama bininya, yang mane bininya nyerocos aje kagak berhenti. Saking keselnya bininya diceburin dah kesumur.
Tapi malemnya dia kangen juga ame omelan bininya.
Ternyata Sepi juga ye kagak ade bini gue.


Nah malem itu juga dia kesumur, dia turunin tali kesumur kali aja bini gue masih idup, trus narik ni tali.
Enggak lama kemudian terasa talinya ada yg megang, buru buru Si Rudi tarik tuh tali, tapi ternyata yg nonggol Setan penunggu sumur.
Si Rudi langsung tanya siapa loo ? Mane bini gue ?
Setan jawab : Bini elu ?
Ade tuh dibawah, pusing gue, Ngomel melulu, mending gue Ngungsi aja….:p

Tidak ada komentar:

Posting Komentar